Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Den 21-22 mars samlades 1 600 personer från Sveriges webbelit på ett – för femte året i rad – helt utsålt Webbdagarna Stockholm 2017. Årets event bjöd på en mycket uppskattad mix av inspiration, kunskap, energi och affärsnätverkande på Stockholm Waterfront. Över 70 webbprofiler från hela världen delade med sig av sina kunskaper på scen.

Tack till dig som deltog! Vi hoppas att det var givande och lovar att göra Webbdagarna Stockholm 2018 till en ännu bättre och mer inspirerande mötesplats för oss som arbetar med digitala kanaler.

Möt några av årets fantastiska talare

Oli Gardner

Oli Gardner

Konverteringslegend och medgrundare av Unbounce

Oli Gardner

Unbounce Co-Founder Oli Gardner has seen more landing pages than anyone on the planet. His disdain for marketers who send campaign traffic to their homepage is legendary, resulting in landing page rants that can peel paint of an unpainted wall. A prolific webinar guest and writer, Oli speaks internationally about Conversion-Centered Design. He is on a mission to rid the world of marketing mediocrity by using data-informed copywriting, design, interaction, and psychology to create a more delightful experience for marketers and customers alike.

Ashkan Fardost

Ashkan Fardost

TEDx-talare och expert på disruptiv teknik

Ashkan Fardost

Ashkans “digitala uppvaknande” skedde i början på 2000-talet: genom att göra musik med mjukvara och growth-hacka Napster spred han sin musik världen över och landade ett skivkontrakt med EMI och Armada Music som 17-åring. Sedan dess har Ashkan involverat sig i teknologi- och innovationsvärlden. Han har bland annat en doktorsexamen i kemisk katalys från Uppsala Universitet och har grundat och konsultat startups. Idag föreläser han globalt, leder utbildningar på Hyper Island och investerar i startups. Ashkan är också framtidsspanare på SVT och delägare i Tannak, ett svenskt IoT-bolag som kopplar upp djur och infrastruktur till internet i miljöer där det varken finns el eller mobiltäckning.

Nancy Harhut

Nancy Harhut

Prisbelönt expert på beteendevetenskap inom digital marknadsföring

Nancy Harhut

Nancy Harhut is passionate about the impact behavioral science can have on marketing. An Online Marketing Institute Top 40 Digital Strategist, a Social 50 Top Email Marketing Leader, and the recipient of numerous International ECHO and International Caples awards, Harhut has creative directed integrated campaigns for both B2B and B2C clients. She currently serves as Chief Creative Officer at Wilde Agency, a boutique firm that specializes in the impact of behavioral science on marketing. She recently completed the Duke University course on Irrational Behavior and attained a Certificate with Distinction. A popular speaker, she's addressed audiences from the US Department of Defense (twice) to Moscow marketers, and her speaking credits include INBOUND, DMA’s &Then, the Email Evolution Conference, FutureM and SXSW, among others. 

Jocelyn K. Glei

Jocelyn K. Glei

Förespråkare av medveten produktivitet och författare till boken Unsubscribe

Jocelyn K. Glei

Jocelyn K. Glei is a writer who is obsessed with how we can find more creativity and meaning in our daily work. Her latest book is Unsubscribe, a modern guide to killing email anxiety, avoiding distraction, and getting real work done. Her previous works include Manage Your Day-to-Day, Maximize Your Potential, and Make Your Mark, which offer pragmatic, actionable advice for creatives on managing their time, their careers, and their businesses. She was formerly the founding director of the 99U Conference and editor of 99u.com, which earned two Webby Awards for Best Cultural Blog and a rabid fan base of productivity nerds. She lives in Los Angeles and online at jkglei.com.

Filip & Fredrik

Filip & Fredrik

Journalister, entreprenörer och tv-profiler

Filip & Fredrik

Filip & Fredrik är en svensk underhållningsduo. båda journalister, författare och programledare med konsten att gå igenom ämnen med skärpa, värme och humor.
Efter 200 podcastavsnitt på svenska satsade Filip & Fredrik på en internationell publik då de började producera innehåll på Engelska.

Tillsammans har de också skrivit flera bästsäljande böcker. Med hjälp av kreativitet och okonventionella arbetsmetoder har duon skapat en egen nisch inom svensk media, där allt är tillåtet och ingenting är förutsägbart. Filip och Fredrik är dessutom entreprenörer, tillika delägare i ett produktionsbolag.
 

Angie Schottmuller

Angie Schottmuller

Growth-profil och en av Forbes "Top 10 online marketers"

Angie Schottmuller

Angie cleverly translates complex concepts into fun, actionable insights. Forbes and Entrepreneur recognize her as a "Top Online Marketing Expert to Follow,"
She helps companies get smarter, better understand their customers, and exceed their goals with data-driven technology and persuasive marketing psychology
 

 

Els Aerts

Els Aerts

Information Architect, Usability Expert & Owner

Els Aerts

Els has been creating better online experiences based on user research since 2001. She’s also the co-founder of AGConsult, a Belgium-based usability and conversion optimization company. Els is a big fan of old school in person user testing and has moderated nearly a thousand user tests. She loves helping companies to understand their customers better. 

Johan Ronnestam

Johan Ronnestam

Entreprenör och föreläsare

Johan Ronnestam

Johan Ronnestam är en av Sveriges mest uppskattade talare inom ämnen som innovation, varumärkeskommunikation, digitalisering och kreativitet. Johan har spenderat mer än 20 år med att guida varumärken som Nike, adidas, BMW, H&M, IKEA, Volvo Ocean Race, Kinnarps, ICA, SJ, Absolut Vodka, Vasakronan och många fler in i framtidens kommunikationslandskap. Han har grundat och driver flera bolag inom branscher som mode, arkitektur, och teknologi. Det här lyckas han kombinera med att resa jorden runt och leta efter den perfekta vågen och samtidigt spendera mer tid än de flesta av oss med sin familj.

Steve Hatch

Steve Hatch

Regional Director, Facebook Northern Europe

Steve Hatch

Steve is Facebook’s first Regional Director for the UK & Ireland. Facebook is used by over 27 million people in the UK everyday and is part of a family of brands, including  Instagram, WhatsApp, LiveRail, Atlas and Oculus Rift. In 2014 Facebook was awarded Campaign magazine’s ‘Medium of the Year’.

Prior to joining Facebook, Steve worked in some  of the UK’s most creative agencies, BMP DDB, Y&R and PHD, before finding his long-term home at the WPP media agency MEC.

Under Steve’s management, MEC doubled in size and won many awards for its client work as well as Media Week, Campaign and Marketing Agency of the Year.  MEC is the first ever media agency to become IPA Effectiveness Agency of the Year and in 2013 was voted Media360’s Agency of the Decade.

A passionate advocate of creativity and ideas, Steve’s co-authored ‘Rigorous Magic’ in 2007 (published by Willey and Co).

Steve lives with his wife Sophie and their two children and, when time allows, follows his passions of movies, running, yoga and cooking. He would like to be a chef but isn’t good enough.

Debbie Wosskow, OBE

Debbie Wosskow, OBE

CEO and Founder at Love Home Swap; Chairman of AllBright

Debbie Wosskow, OBE

Debbie started her first business at the age of 25 and successfully scaled the marketing company before selling it to the network, the Loewy Group. Now on her second business, Debbie founded and runs Love Home Swap, the world’s largest home swapping club. A renowned supporter of the global digital industry, Debbie is also the founding chair of the trade body, Sharing Economy UK and regularly advises and invests in startups (often female run) helping them to make their idea become a reality. Debbie was named one of the Evening Standard’s 1000 most influential people in London in 2015 and is one of the original ’35 under 35′ women to watch in ‘Management Today’. Her expertise has made
Debbie a regular media commentator on digital, women in tech, angel investing, sharing economy and entrepreneurship.
She graduated with an MA in Philosophy and Theology from New College, Oxford University.

Samantha Noble

Samantha Noble

UK Search personality of the year

Samantha Noble

Samantha is a Digital Marketing Expert with a focus on Paid Media helping clients increase their revenues through Digital. She recently won the UK Search Personality Award at the UK Search Awards and was also rated 6th in PPC Heros ‘Most Influential PPC Experts’ list in 2016. Her core role is as the Director of Strategy at Koozai, a UK based digital marketing agency.

In addition, she works as the Co-Chief Editor for State of Digital, one of the leading industry websites when it comes to digital marketing.

She also founded the Digital Females group which now has in excess of 750 members and has held 16 events to date. The group was designed to bring together likeminded females in the digital marketing industry to encourage a higher ratio of male vs. female at some of the leading conferences across the UK.

Mina Dennert

Mina Dennert

Journalist och grundare av #Jagärhär

Mina Dennert

Mina Dennert är grundare av #jagärhär som verkar mot hat och hot på nätet. Mina Dennert är utbildad journalist med erfarenhet från tv och radio. Hon har också en masterutbildning i entreprenörskap, har startat och drivit flera sajter, samt arbetat som kommunikatör, copywriter och creative director.
 

Ross Simmonds

Ross Simmonds

Global talare inom digital marknadsföring

Ross Simmonds

Ross Simmonds is a digital marketing strategist who has worked with both startups and Fortune 500 brands. He's also the co-founder of Crate, a content curation tool and Hustle & Grind, an online store for entrepreneurs. Ross is the author of Stand Out, a content marketing guide for entrepreneurs and has been featured and published on sites like Forbes, Social Media Examiner, Venturebeat and more. He's passionate about entrepreneurship, marketing and all things tech.
Phil Nottingham

Phil Nottingham

Ledande expert inom video online

Phil Nottingham

Phil Nottingham is a strategist who believes in the power of creative video content to improve the way companies speak to their customers, and regularly speaks around the world about video strategy, SEO and technical marketing. He has consulted on video strategy for some of the biggest and smallest brands in the world including Red Bull, The Financial Times, Tesco, Coca-cola, Simply Business and Thoughtworks; and currently works as the in-house strategy expert for the video software platform, Wistia.

Phil trained in theatre practice at the Central School of Speech and Drama in London and in his spare time works as a fight performer for theatre and Film.

Tobias Degsell

Tobias Degsell

Kreativitetsexpert

Tobias Degsell

Tobias Degsell är expert på Nobelpristagare och kreativitet. Han har ett förflutet som curator på Nobelmuseet i Stockholm, och sedan 2010 har han rest runt och predikat om vikten av kreativitet för företag och organisationer över hela världen. Sommaren 2016 lämnade han sin anställning på museet. I dag ägnar Tobias sig helhjärtat åt den svåraste, men kanske också den roligaste delen av den kreativa processen, nämligen själva genomförandet.

Johannes Hellqvist

Johannes Hellqvist

Projektledare marknadskommunikation, Försvarsmakten

Johannes Hellqvist

Johannes har jobbat i åtta år med att modernisera och digitalisera Försvarsmaktens kommunikation med allmänheten. Han var med och utvecklade forsvarsmakten.se till att bli en kategorivinnare i Topp 100,  grundlade myndighetens omfattande ambassadörskap i sociala medier och har under de senaste åren lett arbetet med att ta fram och lansera den digitala träningsplattformen Försvarsmaktens träningsklubb.

Här är 20 företag som deltog på plats

Mycket givande och inspirerande dagar med möten med nya ämnen, talare och kollegor i branschen

Anna Göransson, Marknadsansvarig, Frontit

Professionellt, grymma föreläsningar och två väl genomtänkta dagar

Linda Wåhlberg, Kommunikationsstrateg, Skellefteå Kraft

Bra mix av inspiration och nya värdefulla bekantskaper

Susanne Larsson, Affärsutvecklare, Länsförsäkringar

Stor bredd och mycket applicerbart även på min "ickesäljverksamhet"

Kent Öberg, Kommunikatör, Utrikesdepartementet

Relevanta föreläsningar för alla typer av organisationer (från startup till myndighet) där man inspireras att använda både nya och bekräftade insikter redan i nästa projekt

Jenny Conradsson, Projektledare, Umeå kommun

Tack #webbdagarna2016 för två fantastiska dagar proppfyllda med inspiration, energi och härliga människomöten!

Marina Rosendahl, Digital Marketing Officer, ALS Scandinavia

Inspirerande för både jobbet och livet

Henrik Josefson, Copywriter, Strateg Marknadsföring

Mycket givande och inspirerande dagar, ser redan fram emot Webbdagarna 2017

Carl-Johan Löfgren, Kommunikatör, Kalmar Energi

Inspirerande, underhållande och lärande i två roliga dagar

Eva-Marie Molin, Manager Servicedesk, Tieto

Inspirerande och lärorika dagar som blickar såväl bakåt som framåt i tiden!

Åsa Wallström, Chair Professor Industrial Marketing, Luleå Tekniska Universitet

Mycket givande och inspirerande föreläsningar som varvades med skönt mingel i pauserna, tack webbdagarna!

Lina Bäcke, Affärsutvecklare, QBank

Webbdagarna handlar inte bara om webben - det handlar om vår tids mänsklighet och de utmaningar vi står inför

Anna Malmberg, Projektledare, Hyresbostäder i Norrköping

Två grymt inspirerande dagar. Jag har fått med mig många tankar att ta med mig både till jobbet och privat

Sebastian Arvidsson, Webbanalytiker, Swedbank

Ett måste för alla som vill hänga med i utvecklingen, och inte bara den digitala utvecklingen

Sverker Hemring, Sociala medier-ansvarig, Handelsbanken

Bra föreläsare, proffsigt arrangerat och jag gillade skarpt app:en

Lisa Anderberg, Branding & Marketing First Card, Nordea

Inspirerande och otroligt insiktsfullt och givande. Om jag får välja bara en sak att gå på under ett år är detta event det jag väljer alla gånger

Jeanette Rådström, Sociala medier-ansvarig, ÖrebroBostäder

Webbdagarna tar ett helhetsgrepp om trender online, vilket mig veterligen ingen annan konferens i Sverige lyckas med

Erik Hagberg, Online marketing specialist, Tieto

Ett fantastiskt event som gav mig en massa inspiration! Vill hemskt gärna gå nästa år igen

Amanda Lägervik, Kommunikatör, ABF Stockholm

Talarna och det vi fick höra var över förväntan bra – jag kommer definitivt deltaga nästa år. Jag fick ny inspiration och energi

Emma Hanson, Digitala medier, Axfood Sverige

Det enda event jag behöver! Inspirerande, informativt och mycket välorganiserat

Maria Mikko, Webb/digitalansvarig, Soya Group Support

Våra partners under Webbdagarna Stockholm 2017

Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Mogul

Mogul

Vi arbetar för att förbättra människors vardag på arbetet såväl som privat. Vi skapar helt nya digitala erbjudanden som stärker våra kunders position på marknaden. Vi arbetar alltid användarcentrerat. Vi är rådgivare till våra kunder och stödjer dem inom strategi, koncept, design, utveckling och optimering. Vårt perspektiv är att alla kunders digitala satsningar är förändringsprojekt som ska vara affärsdrivande och ge en effektivare verksamhet. 
 
Läs mer här: http://www.mogul.com/
http://www.mogul.com/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Microsoft

Microsoft

Tillsammans skapar vi nya möjligheter genom digitalisering

För Microsoft är teknik en del av allt. När mängden data i världen är obegränsad skapar det möjligheter som vi aldrig sett förut. Det innebär att vi kan leva bättre, jobba smartare, komma varandra närmare och utveckalas snabbare.

Tillsammans med våra partner utvecklar vi tjänster och lösningar som hjälper kommersiella kunder och offentlig sektor att förbättra sin dagliga verksamhet. Vi hjälper er att ta vara på de nya möjligheter som tekniken medför, på ett enkelt, välbekant, tryggt och omvälvande sätt.

Det går att kalla detta för digitalisering, vi kallar det nya möjligheter. 

https://enterprise.microsoft.com/sv-se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

B3IT

B3IT

B3IT, Episerver Premium Solution Partner, har en erkänd kompetens inom molnbaserade webblösningar baserade på Microsoft Azure.

Vi har samlat 400 av de bästa konsulterna i branschen, typiskt med mer än 10 års erfarenhet, som ger oss värdefull kunskap och metodik inom teknik, ledning, strategi och användarupplevelse. Det gör oss till en one stop shop för digitala transformationer.

http://www.b3it.se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Triggerbee

Triggerbee

Med Triggerbee kommer du snabbt igång med datadriven marknadsföring och höjer konverteringsgraden på din webbplats till taket. Identifiera dina besökare och segmentera dem i realtid baserat på deras intresse. Genom att integrera tjänsterna du redan använder och tycker om så kan du automatisera din säljprocess, öka konverteringen med personligt anpassade erbjudanden, och samtidigt bygga upp din e-postdatabas. 

https://triggerbee.com/sv
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Valtech

Valtech

I allt det vi gör fokuserar vi på att skapa värde genom att förena strategi, kreativitet och teknik. Vi tror på lättrörliga arbetssätt och nära samarbeten. Du hittar oss i Stockholm, Göteborg och Malmö. Men också i New York, London och Sydney. I Sverige är vi just nu 230 personer. Vi samlar olika specialister under ett och samma tak, var och en bäst på sin sak. Det är i mötet mellan människor som magin uppstår. 

http://www.valtech.se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Creuna

Creuna

Creuna är en av Nordens ledande digitala byråer med 350 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vi arbetar gränsöverskridande, både när det gäller uppdrag, kunder och vår egen utveckling. Kommunikation, design och UX. Utveckling, test och analys. Vi är många och vi kan mycket. I en värld där utvecklingen aldrig stannar ser vi till att våra kunder inte heller gör det. Oavsett uppdragsgivare eller uppdrag står upplevelsen i centrum. Och vi nöjer oss inte förrän den är perfekt. Bland våra svenska kunder finns Stockholms stad, Roxtec, SVT, Riksdagen, Akademibokhandeln, Libresse, Liseberg och AMF Fastigheter.
 
Lär känna oss bättre på www.creuna.se.
http://www.creuna.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Antrop

Antrop

På Antrop är vi övertygade om att riktigt bra tjänster föds ur insikter om kundernas behov. Vi hjälper dig förstå dina kunder på djupet och utifrån det designa framgångsrika tjänster. Antrop är en UX-och tjänstedesignbyå som hjälper företag skapa branschledande digitala tjänster och kundfokuserade organisationer. Kundinsikt, design och innovation är våra hjärtefrågor för att du ska få lojala kunder.

http://www.antrop.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

IBM

IBM

IBM är ett kognitivt lösnings och molnplattforms -företag som arbetar med digital transformation av företag och branscher. Med verksamhet i över 170 länder och med innovation som en central del av sin strategi levererar IBM branschanpassade lösningar inom kognition, moln, big data och analys, säkerhet, mobilitet och samverkan. Kom och träffa oss så berättar vi mer om vad vi kan göra för dig!

https://www.ibm.com/se-sv/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Automic Software

Automic Software

Mer information kommer inom kort.

http://automic.com
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Siteimprove

Siteimprove

Founded in Copenhagen in 2003, Siteimprove is a global software company offering a strong suite of SaaS-based products that allow customers to effectively manage, maintain, and optimize their corporate websites.

5,000 customers serviced by 400 employees from offices around the world rely on Siteimprove's tools to identify, locate, and repair website issues that could have a negative impact on their business and reputation.

http://siteimprove.com/sv/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

EPAM

EPAM

Since 1993, EPAM has helped the world’s leading companies imagine, design, engineer, and deliver technology that truly drives business results. Today, we are more than developers – we are the Digital Engagement, Strategy, and Mobility experts who will transform the way your customers engage with your brand.

http://www.epam.com/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Adobe

Adobe

Oavsett om det är en app för smarttelefon eller surfplatta, ett spel, en video, en digital tidskrift, en webbsida eller en onlineupplevelse är chansen stor att den skapades med hjälp av Adobe-teknik. Våra verktyg och tjänster ger kunderna möjlighet att ta fram banbrytande digitalt material, distribuera det i olika medier och sedan kontinuerligt mäta och optimera materialet utifrån uppgifter om användarna. Genom att tillhandahålla kompletta lösningar för skapande av digitala medier och datadriven marknadsföring hjälper vi företag att förbättra kommunikationen, stärka sina varumärken och i slutänden göra bättre affärer.

Inom området digitala medier är Adobes redigeringslösningar branschledande, vilket gör att våra kunder effektivare kan producera, distribuera och tjäna pengar på digitalt material. Inom digital marketing tillhandahåller Adobe de mest innovativa lösningarna för att optimera reklamkampanjer och maximera avkastningen på marknadsföringsbudgeten.

http://www.adobe.com/se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Freespee

Freespee

Freespee is the only customer communication platform that allows businesses and their website visitors or app users to talk in real-time via any interface (means), typed or spoken.

Freespee's Conversation Cloud is designed to humanise online commerce operations and drive better customer engagement. The Conversation Cloud enables online business to see their website visitors and app users, see the conversation being had with those customers and use them to trigger specific and relevant actions to help tailor the customer experience and drive conversion.

Freespee is trusted by some of the world's leading businesses including Allianz, Lloyds, eBay, Virgin, Fiat, Marriott Hotels and Peugeot to enable millions of customer conversations every month. The company, which has raised a total of $17.25m to date, was founded by Swedish software engineers in 2009 and is headquartered in London with offices in Uppsala, Paris, Cologne and Barcelona.

https://www.freespee.com
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Sogeti

Sogeti

Med tung IT-kompetens blandat med kreativitet och nyfikenhet utvecklar vi innovativa digitala tjänster och produkter. Utveckling av webbplatser, intranät, mobila lösningar, Internet of Things-lösningar och e-handel är vår hemmaplan. Bland våra kunder finns bland andra Axfood, HSB, Länsförsäkringar, Region Skåne, Sandvik, SCA och Upplands Lokaltrafik. Vi är 1150 medarbetare som alltid finns nära dig på något av våra 21 kontor runt om i Sverige. Globalt är vi 20 000 medarbetare i 15 länder.
Vi är partners med EPiServer, Microsoft, IBM, Xamarin, Drupal och Umbraco.

Läs mer på www.sogeti.se

http://www.sogeti.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Pricise

Pricise

Pricise är en helt ny och unik prismotor som integreras med företagets affärssystem. Lösningen ger möjlighet att med järnhand kontrollera och styra strategiska prisbeslut och att hålla alla prislistor ständigt uppdaterade under tiden som affärssystemet sköter transaktionerna. Med Pricise kan företag säkerställa att alla priser, på alla marknader och i alla kanaler, alltid ligger rätt i förhållande till kundbehov, marknadens förutsättningar och resultatkrav. Därmed förbättras priskontrollen, lönsamheten och kundnöjdheten i ett enda slag.

http://www.pricise.com
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Ranktrail

Ranktrail

RankTrail AB som är ett SaaS bolag med en egenutvecklad mjukvara som hjälper RankTrails kunder att komma högre på Google, få fler besökare och därmed fler kunder.

RankTrail är ett svenskt bolag med allt från enmansbolag till stora multinationella koncerner som kunder. Den gemensamma nämnare är att bolagen vill få kontroll och samtidigt ranka högre på Google på ett kostnads- och tidseffektivt sätt. 

http://www.ranktrail.se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Sitevision

Sitevision

SiteVision AB är ett svenskt företag som utvecklar den ledande portal- och webbpubliceringsplattformen SiteVision. SiteVision används idag av tusentals webbplatser, bl.a. Skatteverket, SBAB Bank, Telenor och mer än en tredjedel av Sveriges kommuner. SiteVision är snabbt att komma igång med, modulbaserat, utbyggbart via öppna gränssnitt och mycket kostnadseffektivt.

Undersökningar som företaget Web Service Award har genomfört bland webbplatsansvariga i Sverige visar att SiteVision gång efter gång har flest nöjda användare av alla aktörer i branschen. Välkommen att besöka eller kontakta oss så visar vi varför.

http://www.sitevision.se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Acando

Acando

Mer information kommer inom kort.

www.acando.se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Itch

Itch

Mer information kommer inom kort.

http://itch.design
Tack för i år! Välkommen tillbaka 20-21 mars 2018

Informatica

Informatica

Att sätta kunden i centrum i en digital värld, betyder att också sätta data i centrum. Informatica är ett globalt IT-företag som hjälper verksamheter över hela världen att använda data som en strategisk tillgång och konkurrensfaktor. Med våra lösningar för datahantering får företag ren, säker och tillgänglig data för bättre insikter och beslutsfattande, effektivare marknadsföring och rätt kundupplevelser.

Vi erbjuder bland annat lösningar för big data, intelligent marketing data lake; PIM, masterdata för 360-graders vy av kunder, produkter och relationer; datakvalitet och validering av kontaktdata.

https://www.informatica.com/se/marketing.html

Så här såg det ut på Webbdagarna Stockholm 2016