Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

"Webbdagarna är årets höjdpunkt. Man vet alltid att man kommer att gå därifrån med energi och inspiration att ta med sig hem till kontoret" – Amanda Westin, Webbansvarig, Solar Sverige

Den 23-24 september samlades 650 personer som arbetar med digitala kanaler på fantastiska Clarion Post för att inspireras, nätverka och göra affärer. Årets event bjöd på en mycket uppskattad mix av inspiration, kunskap och energi – med ett särskilt fokus på hur man skapar ROI på sina digitala investeringar.

Tack till dig som deltog! Vi hoppas att det var givande och lovar att göra Webbdagarna Göteborg 2016 till en ännu bättre och mer inspirerande mötesplats för oss som arbetar med digitala kanaler.

Har du förslag på hur vi kan förbättra oss får du gärna maila webbdagarna@idg.se. Vi är mycket intresserade av din åsikt.

Möt årets fantastiska talare

Linda Liukas

Linda Liukas

Entreprenör, programmerare, författare, illustratör

Linda Liukas

Linda Liukas är programmerare, författare och illustratör. Hennes barnbok Hej Ruby, som Volante ger ut i september, tillkom via en Kickstarter-kampanj och susade förbi sitt insamlingsmål på 10 000 dollar efter tre och en halv timme. Totalt fick Liukas in 380 000 dollar.

Linda Liukas är även grundare av Rails Girls, en internationell rörelse med fäste i över 220 länder, som verkar för att lära unga kvinnor om programmering. Hon älskar Muji, Zelda Fitzgerald, programvara och saker som glittrar.

Linda har studerat ekonomi, design och ingenjörsvetenskap vid Aalto Universitetet och produktutveckling vid Stanford University. Hon är utsedd till Finlands Digital Champion av EU-kommissionen och tilldelades finska statens barnkulturpris 2014.

Adam Tensta

Adam Tensta

Musiker, entreprenör, opinionsbildare

Adam Tensta

Adam Tensta har turnerat runt om i världen, i över 30 länder, och varit förband till artister som Rihanna, Jay-Z, Youssou N'Dour och Akon. En av hans hitsinglar, "My Cool", har genererat mer än 10 miljoner visningar på YouTube. Med två kritikerrosade album i ryggen är Adam Tensta nu aktuell med sitt tredje album, "The Empty". Vid sidan av musiken är Adam en stark entreprenör med smyckeskollektionen ”This Is Home” samt en väskkollektion hos Sandqvist. Men han är också en aktiv opinionsbildare med en stark närvaro i digitala kanaler. Projekten FATTA MAN och #Hatet är några exempel som kommer beröras under Adams närvaro på Webbdagarna. 

Livia Moore

Livia Moore

Community Manager, Tictail

Livia Moore

Livia Moore jobbar i New York som community manager på framgångssagan Tictail. Här driver hon flitigt arbetet med att bygga Tictails community, ett jobb som kräver strategiskt förarbete och kreativitet. Hon har tidigare jobbat som marketing director på Mutewatch där hon även var partner. Livia har studerat ekonomi vid Handelshögskolan i Stockholm, där hon startade Handelshögskolans feministförening. Utöver att hon andas och lever community management älskar hon att bada i höga vågor, shoppa saker online, Gagnef-festivalen och att hyra små stugor mitt i naturen genom Airbnb.

David-Michel Davies

David-Michel Davies

President, Webby Media Group

David-Michel Davies

David-Michel Davies is President of Webby Media Group, which owns and produces The Webby Awards, The Lovie Awards in Europe and Netted by the Webbys.

Since taking over The Webby Awards as Executive Director in 2005, DMD and team have grown the award to be what The New York Times calls “the Internet’s highest honor.” In 2014, The Webbys received a record 12,000 entries from more than 60 countries globally making it the most sought after award for digital work on the planet.

In 2008, DMD teamed up with long time business partners – current About.com CEO Neil Vogel, Rachel Zoe President Rodger Berman, and New York City Media and Entertainment Commissioner Katherine Oliver to co-found Internet Week New York, now a top gathering for Internet leaders. Under the Internet Week banner, DMD subsequently launched Internet Week Europe in London in 2010 and the Made in NY Digital Map (mappedinny.com) in 2012. Crain Communications acquired a majority interest in the global Internet Week properties in August of 2012.

Pam Moore

Pam Moore

CEO & Co-Founder, Marketing Nutz

Pam Moore

Pam Moore aka Pam Marketing Nut is the CEO and Co-Founder of Marketing Nutz, an agile, full service experiential social brand, digital content marketing and conversion optimization media agency that helps businesses not just do social or be social, but be socially relevant. She also hosts the popular Social Zoom Factor podcast providing entrepreneurs to Fortune 100 brands information they need to zoom turbo in both life and business.

Pam is ranked by Forbes as a Top 10 Social Media Power Influencer (#5), is an avid international keynote speaker and best-selling author. She has 20 years experience helping entrepreneurs to Fortune 100 organizations build winning brands and integrated platforms that sustain business and life. Pam believes we must first inspire our audiences to connect, we then focus on building relationships by helping them achieve their goals. Inspire, Connect, Achieve is her motto in both life and business.

Ben Waber

Ben Waber

President & CEO, Humanyze

Ben Waber

Ben Waber is recognized worldwide as an expert in people analytics, collaboration, and wearable technology. He is the leader of Humanyze, a behavioral analytics company that uses wearable sensing technology to transform how companies are managed. He is also a visiting scientist at the MIT Media Lab, where he received his PhD, and he was previously a senior researcher at Harvard Business School. Ben has been featured in Wired, CNN, The New York Times, and the Wall Street Journal, among other outlets, and his work was selected for the Harvard Business Review's List of Breakthrough Ideas and the Technology Review's Top 10 Emerging Technologies. His book, People Analytics, is an international bestseller and was released in 2013 by the Financial Times Press.

Ellen Sundh

Ellen Sundh

Creative Technologist, Coda Collective

Ellen Sundh

Med över 10 år i branschen har Ellen programmerat ett flertal prisbelönta reklamkampanjer i den digitala och fysiska världen. Ellen började i webbranchen och har jobbat på byråer som Digit London, Great Works och Society46.  Ellen driver sedan två år tillbaka Coda Collective som levererar interaktiva installationer till reklam- och kommuikationsbyråer. Med fokus på kreativ teknik skapar Coda Collective kampanjer som sker i realtid, både på nätet och i det fysiska rummet. Genom att kombinera tekniker på ett oväntat sätt kan vi skapa nya upplevelser som underhåller, mäter människor interaktivitet och kan hantera kundens verkliga produkter. 

Ellen är en flitigt anlitad föreläsare inom kreativitet och teknik och har talat på ett antal konferenser, bland annat Adobe Creative Days, Creative Summit och Nordic.js för att nämna några. 2012 utsåg tidningen Internet World Ellen Sundh till den 3:e mest kreativa personen i Webbsverige. 

Twitter: @ellensundh

 

Jesper Åström och Jonathan Gustavii

Jesper Åström och Jonathan Gustavii

Jesper; digital taktiker och innovatör - Jonathan; ekonometriker

Jesper Åström och Jonathan Gustavii

Jonathan Gustavii är ekonometrikern som under ett år omskolats till en av Sveriges absolut vassaste personer inom digital aktivering. 365 dagar in i det har han fortfarande färska ögon nog att komma ihåg hur du tar det första steget.

Jesper Åström är ultrataktikern som under sina senaste 33 000 arbetstimmar lanserat över 400 kampanjer, 20-talet varumärken och ändlöst många nya produkter. Han driver utöver den digitala byrån For Sure en rad olika projekt för kunder i Sverige, Japan och Singapore.

Tillsammans utgör de spjutspetsen inom digital taktik i Sverige och lovar att ta med dig på en pedagogisk resa i en någorlunda annorlunda tappning av "konvertering i praktiken".

Axel Storckenfeldt

Axel Storckenfeldt

Instagram Ads Specialist och medgrundare, Zalster

Axel Storckenfeldt

Som optimeringsspecialist, entreprenör och tidigare E-handlare har Axel Storckenfeldt spetskompetens inom onlinemarknadsföring, i synnerhet för E-handlare. Han brinner för datadriven marknadsföring, algoritmer och sin paramotor. Som medgrundare av Zalster är hans vision att lyfta Sverige till det land i världen som exporterar den mest sofistikerade annonsoptimeringstekniken. 

Sedir Ajeenah och Lotta Mårlind

Sedir Ajeenah och Lotta Mårlind

Copywriter och Art Director, Garbergs

Sedir Ajeenah och Lotta Mårlind

Sedir Ajeenah, copywriter, och Lotta Mårlind, art director, är prisbelönta kreatörer från reklambyrån Garbergs i Stockholm. Deras arbete har uppmärksammats av bland annat Cannes, Eurobest, Tomorrow Awards och Guldägget. För tillfället jobbar de med kunder som Björn Borg, SVT och Nordiska Kompaniet. 

Erik Modig

Erik Modig

Kommunikationsforskare och föreläsare

Erik Modig

Erik Modig är ekonomie doktor och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm vid ett av Europas ledande center för forskning inom konsumentpsykologi och effektiv marknadskommunikation. Erik anses vara en av Sveriges ledande kommunikationsforskare och publicerar sin forskning i ett antal internationella tidskrifter. Erik är högaktuell med boken Kontroll som analyserar vad som krävs för att skapa tillväxt och lojalitet i framtidens medieklimat och en allt mer digitaliserad värld.

Linda Arvidsson

Linda Arvidsson

Design Director, Creuna

Linda Arvidsson

Linda Arvidsson är Design Director på Creuna och ansvarig för Creunas erbjudande inom design, kommunikation och användarupplevelser. Med en bakgrund som Art Director och Strateg är Linda van att leda arbete med koncept och lösningar inom alla typer av interaktiva media. Linda arbetar aktivt med jämställdhetsfrågor som mentor till unga kvinnliga kreatörer och var tidigare styrelseledamot i She Creatives.

Fredrik Marcus

Fredrik Marcus

Creative Director, Creuna

Fredrik Marcus

Fredrik ”FM" Marcus är internets motsvarighet till Willy Wonka. Han kallar sig själv världens äldsta web-designer och har varit i branschen i över 20 år. Han är Creative Director på Creuna sedan 2007 och har haft uppdrag för många av Sveriges största företag. Han har mottagit en lång rad priser och utmärkelser och numera sitter han själv i flera olika jurys. FM är också en uppskattad föreläsare i både Sverige och internationellt, med honom på scen kan vad som helst hända. Hans drivkraft är att aldrig göra likadant.

Nils von Heijne

Nils von Heijne

Digital kommunikationskonsult och entreprenör

Nils von Heijne

Nils von Heijne är en digital visionär, entreprenör och kommunikationskonsult. Han är digital kommunikationskonsult och entreprenör, grundare av den sociala musikappen OneSong, kursansvarig på Berghs School of Communication och har tidigare även haft rollen som Global Digital Communications Manager på Electrolux Small Appliances.

Carina Herly

Carina Herly

Marknadschef, Taxi Stockholm

Carina Herly

Carina Herly har under de senaste tjugo åren arbetat med kommunikation för företag som Svenska Spel, JCDecaux, Svenska Postkodlotteriet och Cancerfonden. I uppdragen har den röda tråden i arbetsguppgifterna varit varumärkesvård, marknadsföring, intern-och extern kommunikation och affärsutveckling.

Uppdraget idag är marknadschef på Taxi Stockholm där utmaningen är att forma affären utifrån kundernas behov, lyfta blicken och förstå hur framtidens affär kommer att se ut. Målet är att skapa kundnytta i allt vi gör och det gäller även i reklam och marknadskommunikation.
 

Jenny Cahier

Jenny Cahier

Webbanalytiker, Adlibris

Jenny Cahier

Med bakgrund som systemutvecklare, kravställare och affärsutvecklare inom Adlibris arbetar Jenny numera med analys av kunders beteende samt med konverteringsoptimering. Hon engagerar sig i att ge kunden bästa möjliga på sajten.

Sofia Rådström

Sofia Rådström

Produktägare, Adlibris

Sofia Rådström

Som produktägare för Adlibris.com jobbar Sofia med den dagliga och långsiktiga utvecklingen av en av Nordens ledande e-handelssajter. Hon har en bakgrund inom utveckling och design och brinner för agil och datadriven webbutveckling med kunden i fokus. Hon jobbar med att omvandla kundens och affärens önskemål till en roadmap för sajten och hjälper utvecklingsteamet att prioritera för att leverera maximal nytta.

Agnes A Hammarstrand

Agnes A Hammarstrand

It-advokat och partner, Advokatfirman Delphi

Agnes A Hammarstrand

Agnes Hammarstrand är en regelbundet anlitad föreläsare samt specialiserad advokat inom it, online, e-handel och marknadsrätt. Hon hjälper företag och myndigheter med avtal samt juridiska råd, till exempel kring hantering av personuppgifter, granskning av webbplatser eller onlinetjänster.

Kjell Eriksson

Kjell Eriksson

Podexpert och multimediatalang

Kjell Eriksson

Kjell Eriksson är en riktig multimediatalang med lång bakgrund inom radio och tv, både som programledare, producent och redaktör. Kjell började redan som 19-åring på Sveriges Radio och blev kvar där i 12 år och har åtskilliga timmars radiopratande i bagaget. Podcastvärlden var därifrån bara ett steg bort och Kjell har redan arbetat med flera stora podprojekt för bland annat MacWorld, SPP, Telia och IKEA. Här är någon som kan allt om hur du producerar podcasts!

Cecilia Dolk

Cecilia Dolk

Coach & Marketing Director, Odyssé

Cecilia Dolk

Cecilia Dolk balanserar sina dagar med att vara en del av Odyssés kreativa team, studera till GTD coach, vara aktiv inom lajvscenen men också med att vara aktiv på sociala medier. Med många järn i elden och med många egna kreativa idéer så gäller det att enkelt kunna vara fokuserad på rätt sak, vid rätt plats och att även kunna tömma hjärnan på annan information. Cecilias passion för produktivitet har gjort henne till en välbokad föreläsare och coach för att stötta team och individer i vårt stressiga samhälle.

 

Twitteralias: @frkgeek

Josefine Kvarnström

Josefine Kvarnström

Försäljningschef, Omni

Josefine Kvarnström

Josefine jobbar som försäljningschef på Omni. Hon startade sin karriär som trainee i Schibsted 2008 och har sedan dess hunnit med att arbeta på bland annat Aftonbladet med CRM, creative sales och som försäljningschef. Idag på Omni driver Josefine flitigt utvecklingen av nya, kreativa annonsformat och är expert på native ads. 

Moderator: Paulina Modlitba Söderlund

Moderator: Paulina Modlitba Söderlund

Moderator, Webbdagarna

Moderator: Paulina Modlitba Söderlund

Webbdagarnas moderator och programredaktör Paulina Modlitba Söderlund har studerat medieteknik på KTH och MIT Media Lab. Jobbat som affärsutvecklare på Bonnier R&D, produktstrateg på Stardoll; kommunikation och PR-chef på Toca Boca. Nu frilansande konsult inom digital marknadsföring och strategi.

Twitter: @pauspling

Christina Sandell

Christina Sandell

Head of Marketing Strategy & Operations, Ericsson

Christina Sandell

Christina Sandell är Head of Marketing Strategy & Operations på Ericssons Business Unit Global Services. Christina ansvarar för mätning och analys av marknadsaktiviteter, strategisk planering och budgetering, processutveckling, professionell utveckling samt marknadsföringssystem och data. Hon står även bakom succén med Ericssons interaktiva second screen-lösning under Skid-VM i Falun 2015.

Christina har en bakgrund som bland annat marknadschef för IBM samt för Ernst & Young i Sverige.

Anders Bergmark

Anders Bergmark

Grundare och kreativ strateg, Apartment5

Anders Bergmark

Anders Bergmark är grundare och kreativ strateg på digitala byrån Apartment5. Efter att ha jobbat med sociala medier och mobilt i nästan 10 år har virtual reality blivit hans nästa kick. 

Webbdagarna är en årlig höjdpunkt och jag hoppas att ni fortsätter hålla världsklass de kommande åren

Jonas Linné, Webmaster, Helsingborgshem

Webbdagarna i Göteborg ger alltid en digital energiboost som dröjer sig kvar länge!

Caroline Örmgård, kommunikatör på Chalmers tekniska högskola

Webbdagarna ger mig inspiration om framtiden, men samtidigt insikter om livet och vad som är viktigt. Imponerande!

Johan Uhrbom, E-handelsansvarig, Svensk Camping

Inspirerande, lärorikt och idégivande!

Fredrik Modigh, E-handelsansvarig Cygate AB

Tack #Webbdagarna för en jättetrevlig konferens. Överlag helt klart värt att gå på

@EsbjornLarsen

‏Borde vara obligatorisk att vara här. Besikta bilen en gång om året och ladda inspiration en gång om året

@elwirakotowska

‏Hur mycket ny info kan man ta in på två dagar? Måste sortera intrycken nu. Tack för ett suveränt evenemang

@EmmieNiklasson

Tack #webbdagarna för att ni gjort det igen! Två grymma dagar fulla av nya intryck, tankar och funderingar!

@Lindsen1975

Tack #webbdagarna för två helt fantastiskt inspirerande dagar!

@memkarolina

Mycket inspirerande! Gav idéer till att gå hem och göra något. Innehållet var mer varierat än jag trodde. Över mina förväntningar!

Birgitta Edberg, Enhetschef SCB

Givande event med fantastiska möjligheter att nätverka

Jonas Åkermark, Affärsutvecklare Wipcore

Åkte från Webbdagarna otroligt peppad med massor av inspiration

Marianne Elfving, Webb/digitalansvarig Schneider Electric

Webbdagarna är årets höjdpunkt. Man vet alltid att man kommer att gå därifrån med mer energi och inspiration att ta med sig hem till kontoret

Amanda Westin, Webbansvarig, Solar Sverige

Våra partners under Webbdagarna Göteborg

Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Creuna

Creuna

Creuna är Sveriges största webbyrå. Vi är en fullservicebyrå inom digitala medier och har 350 medarbetare i Sverige, Finland, Norge och Danmark. I Stockholm är vi 125 medarbetare som arbetar med koncept, design samt teknisk utveckling av digitala lösningar och bland våra kunder finns Arla, Liseberg, Volvia, Mölnlycke Health Care, Praktikertjänst, ASSA ABLOY, Karolinska Universitetssjukhuset, Libresse och Stockholms stad. 

Lär känna oss ännu bättre på www.creuna.se/webbdagarna

http://www.creuna.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Silverpop, an IBM Company

Silverpop, an IBM Company

Silverpop, an IBM Company, is a cloud-based digital marketing provider that offers email marketing and lead management solutions. Silverpop Engage uses customer data and individual behaviors, collected from a variety of sources, to inform and drive personalized interactions in real time. By providing deep, behavior-based customer insights and an intuitive engagement engine, Silverpop reduces the complexity of omnichannel marketing and enables exceptional experiences for customers across the entire buyer journey. As part of IBM’s ExperienceOne integrated portfolio, Silverpop will help convert prospects into loyal customers through more relevant one-to-one interactions. Silverpop is trusted by more than 5,000 brands around the globe. For more information visit silverpop.com.

http://www.silverpop.com/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Sitevision

Sitevision

SiteVision AB är ett svenskt företag som utvecklar den ledande portal- och webbpubliceringsplattformen SiteVision. SiteVision används idag av tusentals webbplatser, bl.a. Skatteverket, SBAB Bank, Telenor och mer än en tredjedel av Sveriges kommuner. SiteVision är snabbt att komma igång med, modulbaserat, utbyggbart via öppna gränssnitt och mycket kostnadseffektivt.

Undersökningar som företaget Web Service Award har genomfört bland webbplatsansvariga i Sverige visar att SiteVision gång efter gång har flest nöjda användare av alla aktörer i branschen. Välkommen att besöka eller kontakta oss så visar vi varför.

http://www.sitevision.se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Ninetech

Ninetech

YOUR FUTURE BUSINESS - BY OUR DIGITAL PASSION

We offer a unique combination of creative skill, technology know-how and business innovation in order to create the best possible solution for you - regardless of whether it's a mobile, web, e-commerce, collaboration or business solution. Or even better, your entire digital investment.

http://www.ninetech.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Wipcore

Wipcore

WIPCORE  - Sveriges mest erfarna och drivna e-handelspartner. 

Metodiskt hjälper vi våra kunder att nå sina målsättningar och driva ökad försäljning. Med briljanta utvecklare som älskar att lösa komplexa problem förvandlar vi våra kunders utmaningar till affärsdrivande verktyg och lösningar. Wipcore har mer än 18 års erfarenhet från hundratals e-handelslösningar och utveckling av egen e-handelsplattform. Vi levererar mot såväl B2B som B2C och har erfarenhet från de flesta branscher för såväl lokala som internationella e-handelslösningar. Våra lösningar bygger på EPiServer CMS, EPiServer Commerce, eNOVA, Kooboo CMS, STORM, Elasticsearch, InRiver m.m.

Läs mer på wipcore.se om hur vi kan hjälpa dig att lyckas med din digitala försäljning.

http://www.wipcore.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

PayEx

PayEx

PayEx – Nordens heltäckande leverantör av betallösningar

Vi erbjuder betallösningar för internet-, mobil- och fysisk handel samt administrativa tjänster inom fakturering, reskontrahantering och inkasso. Vi tillhandahåller även finansiella tjänster som factoring, delbetalning och lån.

PayEx är en privatägd koncern med huvudkontor på Gotland. Koncernen omfattar ett flertal bolag med cirka 500 medarbetare i fyra länder: Sverige, Norge, Danmark och Finland. 

 
http://www.payex.se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Svea Ekonomi

Svea Ekonomi

WebPay - den kompletta betalväxeln för dig som vill ge dina kunder en större valfrihet.

Med WebPay kan du ta betalt med Kort, Faktura, Direktbank, Delbetalning, Mobil eller Plånbok.

http://www.sveawebpay.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Ve Interactive

Ve Interactive

Ve Interactive har etablerat sig som en av de ledande aktörerna inom retargeting och remarketing. Den nordiska delen av tech-företaget ingår i en internationell koncern som utifrån sina 26 kontor runt om i världen levererar lösningar till över 10 000 kunder på 20 olika språk. Produktsviten av appar ger kunden möjlighet att aktivt arbeta med att öka konverteringsgraden i sina digitala försäljningskanaler.

Sedan starten 2009 har målsättningen varit att bli den drivande kraften inom e-handeln och i utvecklingen av den digitala kundupplevelsen. 2015 placerade sig företaget som en ny enhörning i GP Bullhound’s rapport över billion-dollar startups.

 

http://www.veinteractive.com/se
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Ipeer

Ipeer

Ipeer är en ledande svensk leverantör av företagslösningar inom moln- och hostingtjänster och en del av systemintegratören Cygate i Telia. Ipeers Hosted VMware har av Techworld valts till ”Bästa IaaS-moln”. Ipeers kunder varierar från mindre företag till stora e-handelssajter, banker och koncerner. Ipeer har 65 anställda med lång erfarenhet av företagshosting. Ipeer grundades 2006 och har datacenter i Sverige samt kontor i Karlstad och Stockholm samt i Bangalore i Indien.

http://www.ipeer.se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Meltwater

Meltwater

Meltwater är är världsledande inom bevakning av redaktionella- och sociala medier. Meltwater har 60 kontor på alla kontinenter samt över 1100 anställda. Utöver sin omvärldsbevakning erbjuder Meltwater tjänster för att skicka pressmeddelanden, identifiera influencers, bygga upp pressrum, hantera sociala medier samt kvalitativa analyser. Meltwater grundadades i Oslo 2001 av Jörn Lyseggen och är idag det snabbast växande företaget inom Media Intelligence.

http://www.meltwater.com/se/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Mogul

Mogul

På Mogul har vi en envis ambition – att skapa digitala lösningar som gör livet enklare, på jobbet och privat. Ju mer beroende vi människor blir av teknik, desto viktigare är det att vi tänker på att den är effektivt och användarvänlig. Det är vad vi försöker åstadkomma, varje dag, med hjälp av en ovanlig kombination av kunnande om användbarhet, design och teknik. 

http://www.mogul.com/
Tack för i år! Välkommen tillbaka 21-22 september 2016

Välkommen som partner

Välkommen som partner

Välkommen som partner till Webbdagarna! För mer information, klicka på länken nedan alternativt maila direkt till Webbdagarnas eventchef Yasmin Tilles på yasmin.tilles@idg.se

http://www.webbdagarna.se/partnerportal-start

Så här såg det ut på förra årets event